Eszköz a MaxiDiag JP701 vezérlőegységekkel való kommunikációhoz

Azúj generációs digitális elektronikus készüléket úgy tervezték, hogy leolvassa és törölje a hibakódokat, valamint kommunikáljon az OBD II/EOBD II-vel felszerelt európai, ázsiai és amerikai járművek motorjával, automata sebességváltójával, ABS-ével és légzsákvezérlő egységével. A szoftver kifejezetten a legtöbb japán autóhoz (pl. Toyota, Nissan, Honda, Mazda és Mitsubishi a 2000-2006-os gyártási évjáratúakhoz) készült.

Könnyen kezelhető, köszönhetően az áttekinthető menünek és a nagyméretű, háttérvilágítással ellátott, állítható kontrasztú kijelzőnek (60x40 mm). Nem igényel külön számítógéphez való csatlakozást, önállóan működik. A MaxiDiag JP701 működik a SAE-J 1850 PWM (Ford), SAE-J 1850 VPW (General Motors), ISO 9141-2/14230 és KWP 2000/ISO 14230-4 (európai és ázsiai autók és a legtöbb Chrysler autó), CAN/ISO 15765-4 (újabb autók, minden márka). Támogatja mind a 9 OBD II vizsgálati módot.

Akészülék alkalmazása nagyon széleskörű, nem korlátozódik a japán autókra, hanem az 1996 után gyártott európai, japán, koreai és számos amerikai márkájú személygépkocsik többségére is kiterjed ( pl. Skoda, Volkswagen, Audi, SEAT, Mercedes-Benz, Maybach, Chrysler, Dodge, Opel, Chevrolet, Jeep, Ford, Jaguar, Land Rover, Porsche, BMW, Mini, Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Volvo, Saab, Smart, General Motors, Toyota, Lexus, Mitsubishi, Nissan, Honda, Mazda, Suzuki, Subaru, Daihatsu, Hyundai, Kia, SsangYong, Lada, stb.).

Elsősorban a következő funkciókat kínálja:

- Hibaelhárítás a motorvezérlő egységek, automata sebességváltók, ABS és légzsákok memóriájában lévő hibakódokkal kapcsolatban.

- Könnyen meghatározhatja a "Check Engine Light (MIL-Mondfunkciójelző lámpa)" okát, ez a kibocsátási lámpa világításával (vagy nem kialvásával) jelzi, hogy a vezérlőegységben a jármű károsanyag-kibocsátásával kapcsolatos hiba van, vagy hiba van a MIL kábelezésében, vagy a motorvezérlő egység vészhelyzeti üzemmódban van, stb.

- A hibamemóriában tárolt szabványos hibakódok (P0, P2, P3 és U0) és a járműgyártó-specifikus hibakódok (P1, P3 és U1) kiolvasása, a vezérlőegység hibamemóriájából történő kivonatolás alapvető diagnosztikai funkció, amelyet természetesen a műszer egyéb funkciói egészítenek ki.

- Oltsa ki a "Check Engine Light (MIL)" (Ellenőrző motorfény) lámpát, törölje a diagnosztikai hibakódot (DTC) és állítsa vissza a monitort.

- Megjeleníti a DTC-definíciókat, azaz nemcsak magát a kódot, hanem annak szóbeli leírását is.

- Állóképadatok megjelenítése, azaz a hiba időpontjában a memóriában rögzített adatok (motorfordulatszám, hőmérséklet stb.) sorozata (MIL aktiválva), amely fontos a későbbi hibaértékeléshez, pl. különösen a szórványos hibák stb. esetén.

- I/M-készültségi állapotok megtekintése (I/M-ellenőrzés/karbantartás), azaz elvileg annak megállapítása, hogy az alrendszer készen áll-e a kibocsátási vizsgálatra, vagy az egyes kibocsátás szempontjából fontos alkatrészek állapota, amelyeket az OBD II rendszer folyamatosan (gyújtás kihagyás, üzemanyagrendszer ...) vagy csak bizonyos feltételek mellett (kipufogógáz-visszavezetés, lambdaszonda fűtése, lambdaszonda, légkondicionáló, másodlagos levegőbeömlő, üzemanyagtartály szellőztetése, katalizátor ...) felügyel.

- A vezérlőegység által a hozzá csatlakoztatott összes érzékelőn keresztül rögzített működési értékek (pl. motor) aktuális (élő) leolvasásainak megjelenítése, az értékek dinamikusan változnak az aktuális állapotnak megfelelően.

- A lambda-érzékelők aktuális adatainak megjelenítése.

- Az adatok grafikus megjelenítése (1996-os és újabb autók), különösen érdekes diagnosztikai szempontból a gyorsan változó és értékelendő paraméterek esetében.

- Az aktuális érzékelőadatok olvasása, tárolása és lejátszása.

- A működtetőelemek tesztelése (a működtetőelemek funkcionalitásának különböző változatai egy adott vezérlőegységhez az adott rendszernek megfelelően),

a jármű adatait az akkumulátor memóriájában tárolja a későbbi megtekintés és elemzés céljából.

- Végezze el a modulárisan bemutatott tesztet.

- Töltse be a jármű adatait (jármű-azonosítószám-VIN-jármű-azonosítószám, CID-kalibrációs azonosító, kalibrációs ellenőrzőszám-CVN-kalibrációs ellenőrzőszám).

- Támogatja a CAN (Controller Area Network) és az összes többi állami OBD II protokollt.

- Keresés az OBD II hibakód-adatbázisban.

- Szoftverfrissítés az interneten keresztül.

- Adatnyomtatás nyomtatón keresztül, ez a funkció lehetővé teszi a műszer által rögzített összes adat vagy testreszabott jelentések nyomtatását.

Alapfelszereltség:

Cseh használati utasítás

CD (hibakódkereső szoftver)

az OBDII/OEBD hibakódok átfogó listája a hiba leírásával együtt cseh nyelven

OBDII csatlakozókábel

USB kábel

hosszabbító kábel

nejlon tároló tok

Műszaki paraméterek:
Kijelző: 128x64 képpont kontrasztbeállítással

üzemi hőmérséklet: 0°C és 60°C között

Tárolási hőmérséklet: -20°C és 70°C között

Tápellátás: 8,0 V-18,0 V (külső járműakkumulátor), 4x1,5 V-os akkumulátor (belső)

méretek:210x99x38 mm

Súly: 500 g