Általános Szerződési Feltételek

1. Bevezető rendelkezések

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) irányadók a felek közötti kapcsolatokra, amennyiben az ügyfelek (a továbbiakban: ügyfél) szerződést / fogyasztói szerződést kötnek a Stroje a vybavení s.r.o. céggel, székhelye: Rožnov pod Radhoštěm, Hasičská 2641, 7561 közösségi adószám: CZ05595436 , a társaság a kft. szakasz C 68318 betétszama alatt az Ostrvava-i Járásbíróság cégnyilvántartás kereskedelmi jegyzékében van bejegyezve, mint eladó (a továbbiakban: www.hegesztok-bolt.hu. A Stroje a Equipment) hegesztok-bolt.hu, ilyen esetekben üzleti kapcsolat a Stroje a Equipment céggel, mint eladó, mert a webáruházat ez a cég üzemelteti.

2. Regisztráció / vásárlás

2.1. A Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles megadni saját valós adatait. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan vagy személyazonosításra alkalmas adatok esetén az így létrejött elektronikus szerződés érvénytelen. A Szolgáltató kizárja felelősségét, ha a Felhasználó szolgáltatásait más személy nevében más személy adataival veszi igénybe.
2.2. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szállítási késedelmekért, illetve a Felhasználó által tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető egyéb problémákért, hibákért.
2.3. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azokért a károkért, amelyek abból erednek, hogy a felhasználó elfelejtette jelszavát, vagy a szolgáltatónak fel nem róható okból illetéktelenek rendelkezésére állt.

3. Rendelési folyamat

3.1. A regisztrációt követően a felhasználó bejelentkezik a webáruházba, vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
3.2. A felhasználó állítja be a megvásárolni kívánt termékek és termékek mennyiségét.
3.3. A felhasználó a kiválasztott termékeket a kosárba helyezi. A felhasználók a kosár tartalmát bármikor megtekinthetik a „kosár” ikonra kattintva.
3.4. Ha a felhasználó újabb terméket szeretne a kosárba helyezni, válassza a „Pénztár” gombot. Ha nem szeretne másik terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termékek számát. A "törlés - X" ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A mennyiség kitöltéséhez a felhasználó a „kosár frissítése/frissítése” ikonra kattint.
3.5. A felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot.
3.5.1. Fizetési módok: Utánvét: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a rendelés végösszegét a futárnak készpénzben vagy bankkártyával kiegyenlítse a megrendelt termék(ek) átvételekor. Online hitelkártya: Felhasználónak lehetősége van a megrendelés végösszegének online bankkártyával történő kifizetésére a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül. Banki átutalás:

A Felhasználónak lehetősége van 14 napon belül a rendelés értékét a visszaigazolásban megadott bankszámlára utalni.


3.5.2. Szállítási lehetőségek: a, Házhozszállítás Magyar Posta b, GLS csomagpont b, csomagszállító c, DHL Házhozszállítás – Raklap
3.6. Amennyiben a webáruházban található termékekben vagy árakban hiba vagy hiányosság tapasztalható, a javítás jogát fenntartjuk. Ebben az esetben a hiba felismerését vagy kijavítását követően haladéktalanul tájékoztatjuk a vásárlót az új adatokról. A felhasználó ezután még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
3.7. A fizetendő végösszeg a rendelés összefoglalása és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát az Ön e-mail címére küldjük. Felhasználó köteles a küldeményt futárral történő kézbesítés előtt ellenőrizni és a termékeken, csomagoláson észlelt sérülések esetén jegyzőkönyvet kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. A csomagok kézbesítése hétköznap 8-17 óra között történik.
3.8. A Felhasználó az adatok megadását követően a „Megrendelem” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, de előtte még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, megjegyzést küldhet a megrendeléséhez, vagy újabb e-mailt küldhet nekünk, amelyben kéri a megrendelését.
3.9. Felhasználó a megrendelés elküldésével tudomásul veszi, hogy a weboldalon feltüntetett jótállási feltételek érvényesek, és köteles az áruért fizetni.
3.10. Adatbeviteli hibák kijavítása: A megrendelési folyamat lezárása előtt a felhasználó mindig visszatérhet az előző fázisba, ahol a megadott adatokat javíthatja. Részletek: A megrendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, módosítására, amennyiben a kosár nem tartalmazza a megrendelt mennyiséget, a Felhasználó a mennyiségben történő adatbeviteli mezőbe írja be a megrendelt mennyiség számát, majd nyomja meg a "frissítés" gombot. Ha a Felhasználó törölni kívánja a kosárban lévő termékeket, kattintson az "X" "törlés" gombra. A rendelés során a Felhasználónak lehetősége van a megadott adatait folyamatosan javítani/törölni.
3.11. A megrendelés elküldését követően a felhasználó visszaigazoló e-mailt kap. Amennyiben ez a visszaigazolás a szolgáltatás jellegétől függően a várható határidőn belül, de legkésőbb a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg Felhasználóhoz, a Felhasználó mentesül az ajánlattételi, ill. szerződéses kötelezettségtől. A megrendelést és annak visszaigazolását a szolgáltató vagy a felhasználó által megérkezettnek kell tekinteni, amint az a rendelkezésére áll. A Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Felhasználó a regisztráció során hibás e-mail címet adott meg, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
3.12. A felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban tárgyalt visszaigazolás csak automatikus visszaigazolás, szerződést nem köt vele. A Szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató az előző pontban meghatározott automatikus visszaigazolást követően újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és annak várható teljesítéséről.

4. Adatvédelem

4.1. Az adatkezelésre a www.kamody.hu weboldalon (a továbbiakban: webáruház, weboldal) található internetes tartalmak felhasználóinak önkéntes nyilatkozatai alapján kerül sor, amelyek a felhasználók kifejezett hozzájárulását tartalmazzák a során megadott személyes adataik felhasználásához. a weboldal használata.
4.2. Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. TÉVÉ. (Infotv.) 5. § a) pontja alapján az érintett önkéntes hozzájárulása. A felhasználó a weboldal használatával, regisztrációval vagy a releváns adatok önkéntes megadásával hozzájárul bármilyen adatkezeléshez Az adatkezelés célja a weboldalon elérhető szolgáltatások biztosításának biztosítása.
4.3. Az Üzemeltető az adatokat kizárólag a megrendelés teljesítése és a szerződés feltételeinek bizonyítása érdekében tárolja, amely később megköthető. Az automatikusan rögzített adatok célja statisztika készítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése és a felhasználók jogainak védelme. Az adatkezelő a megadott személyes adatokat a megrendelés teljesítésen kívül más célra nem használja fel. Az adatokat harmadik felekkel vagy hatóságokkal csak előzetes hozzájárulással adjuk át (hacsak jogszabály eltérően nem rendelkezik). ¨

5. Megrendelések feldolgozása, teljesítése

5.1. A rendelések feldolgozása munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként feltüntetett időpontokon kívül is van lehetőség rendelés leadására, amennyiben az munkaidőn túl történik, ezek a megrendelések a következő napon kerülnek feldolgozásra. A szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikusan visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést.
5.2. A raktáron lévő termékek rendeléseit a megrendeléstől számított 2-3 munkanapon belül feldolgozzuk.
5.3. Ha az eladó vállalkozó, a vevő pedig fogyasztó, a felek eltérő megállapodása hiányában az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) köteles az árut indokolatlan késedelem nélkül a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani, de nem a szerződés megkötését követő harminc napon belül.
5.4. A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult további határidő kitűzésére. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult elállni a szerződéstől.
5.5. A Felhasználó póthatáridő kitűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; megszállottság b) a szerződést a megbeszélt időpontban kell teljesíteni, és nem másként, ahogyan a felek megállapodtak, vagy a szolgáltatás azonosítható céljára.
5.7. Ha a szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségeinek azért nem tesz eleget, mert a szerződésben meghatározott termék pillanatnyilag nem áll rendelkezésére, és szállítói a terméket nem tudják beszerezni, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, és a kifizetett összeget visszaküldeni a Szolgáltató részére. felhasználó azonnal.

6. Garancia

6.1. Garancia a fogyóeszközökre
6.1.1. A szolgáltató hibás teljesítése esetén a vásárló a szolgáltatótól szavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a vásárló a termék átvételének időpontjában már fennállt termékhibára vonatkozó szavatossági igényét az átvételtől számított 2 éves elévülési határidőn belül érvényesítheti. A két éves elévülési idő lejárta után a vásárló szavatossági jogait már nem gyakorolhatja.
6.1.2. Nem fogyasztói szerződés esetén a jogosult szavatossági igényeit a kézhezvételtől számított 1 éves elévülési időn belül érvényesítheti.
6.1.3. Az Ügyfél saját belátása szerint kérhet kijavítást vagy kicserélést, ha az általa választott igény nem teljesíthető, vagy az a szolgáltató számára más igényének kielégítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vásárló kijavítást vagy kicserélést nem kért vagy nem kérhetett, méltányos ellenszolgáltatást kérhet, vagy a hibát a szolgáltató költségére kijavíthatja vagy kijavíttathatja, vagy végső soron elállhat a szerződéstől. Kisebb hiba miatt nincs lehetősége kiválasztani.
6.1.4. A vásárló a választott jótállási jogáról másikra áttérhet, de köteles viselni az átruházás költségeit, kivéve, ha ez indokolt volt, vagy a szolgáltató megjelölte az okot.
6.1.5. A vásárló köteles a hibát annak felfedezését követően haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül jelenteni a Szolgáltató felé.
6.1.6. A vevő a szállítási garanciát közvetlenül a szolgáltatótól igényelheti.
6.1.7. Ha a vásárló igazolja, hogy a terméket szolgáltatótól vásárolta (számla vagy számla másolatának benyújtásával). Ilyen esetben a szolgáltató csak akkor mentesül a jótállás alól, ha ezt a vélelmet megdönti, azaz bizonyítja, hogy a termék hibája a vevőnek történő átadást követően keletkezett. Ha a szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az ügyfélnek felróható okból következett be, nem köteles tudomásul venni az ügyfél panaszát. A teljesítéstől számított hat hónap elteltével azonban a megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.
6.1.8. Ha a vásárló a szavatossági igényét a terméktől a hiba miatt leválasztható alkatrészre érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesnek.
6.2. termék-garancia
6.2.1. A magát fogyasztónak tartó vásárló a termék (ingó) hibája esetén - választása szerint - szavatosságot vagy termékszavatosságot érvényesíthet a pontban foglaltak szerint.
6.2.2. A vásárló azonban ugyanazon hiba miatt nem jogosult egyszerre termékszavatossági és termékszavatossági igényt érvényesíteni. A termékszavatosság eredményes érvényesítése esetén azonban a vásárló a kicserélt termékre vagy a kijavított alkatrészre érvényesítheti a gyártó szavatossági igényét.
6.2.3. A vásárló a termékgarancia keretében csak a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Termékre vonatkozó panasz esetén a vásárlónak kell bizonyítania a termék hibáját.
6.2.4. Hibásnak minősül az a termék, amely nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által meghatározott jellemzőkkel.
6.2.5. A vásárló a termékszavatosságot a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. Ezen időszak után elveszíti ezt a jogát. A vásárló köteles a hiba felfedezését követően haladéktalanul értesíteni a gyártót a hibát. A hiba észlelésétől számított két hónapon belül bejelentett hibát késedelem nélkül bejelentettnek kell tekinteni. A kommunikációs késedelemből eredő károkért a fogyasztó felel.
6.2.6. A vásárló a termékszavatosságot az ingó vagyontárgy gyártójával vagy forgalmazójával szemben érvényesítheti.
6.2.7. Ptk. a termék gyártója és forgalmazója.
6.2.8. A gyártó vagy a forgalmazó csak akkor mentesül a szavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy: a terméket vállalkozásán kívül gyártotta vagy hozta forgalomba, vagy b, a hiba a forgalomba hozatal időpontjában a technika állása szerint nem volt felismerhető vagy c , a termék hibája jogszabály vagy kötelező érvényű hatósági előírás alkalmazásából ered.
6.2.9. A gyártónak vagy a forgalmazónak csak a kivétel okát kell bizonyítania.

7. Panaszkezelési eljárás

7.1. Üzletünk célja, hogy minden megrendelést megfelelő minőségben, a vásárló teljes megelégedésére teljesítsen. Ha a Felhasználónak továbbra is panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, panaszát hivatalosan is benyújthatja a Panasz, elállás, rendelés törlése pont alatti űrlap kitöltésével vagy levélben.
7.2. A szolgáltató az írásbeli panaszt haladéktalanul kivizsgálja, és szükség esetén kijavítja. Ha az ügyfél a panasz rendezésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és annak állapotáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és egy másolatot átad az ügyfélnek.
7.3. Ön 30 napon belül írásban válaszol a Szolgáltatásnak. A panaszt megindokolja, vagy elutasítja a panaszt elutasító véleményt. A szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 évig megőrzi és kérésre benyújtja az ellenőrző hatóságoknak.
7.4. Felhívjuk figyelmét, hogy panaszának elutasítása esetén panaszával alaki vagy békéltetési eljárást kezdeményezhet az alábbiak szerint: A fogyasztó panasszal élhet a Fogyasztóvédelmi Hatóságnál: a fogyasztóvédelmi hatóságot kijelölő 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján a fogyasztóvédelem hatósági feladatait az elsőfokú közigazgatási hatósági ügyekben a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és területi kormányhivatalok látják el, amelyek listája itt található. : http://www.kormanyhivatal.hu.
7.5. Panasz esetén a fogyasztónak lehetősége van a békéltető testülethez fordulni, melynek elérhetőségei itt találhatók: https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek A békéltető testület felelős -fogyasztói jogviták bírósági rendezése. A békéltető testület feladata, hogy a fogyasztói jogvita rendezése érdekében megpróbáljon megegyezésre jutni a felek között, ellenkező esetben a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költséghatékony érvényesítése érdekében dönt az ügyben. A fogyasztó, illetve szolgáltató kérelmére a békéltető testület tájékoztatást ad a fogyasztó jogairól és kötelezettségeiről. Online adásvételi szerződéssel vagy online szolgáltatással kapcsolatos, határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén kizárólag a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara égisze alatt működő békéltető testület illetékes.
7.6. Fogyasztói panasz esetén igénybe veheti az EU online vitarendezési platformját. A platform használatához egyszerű regisztráció szükséges az Európai Bizottság rendszerében. A regisztrációt követően a fogyasztó a következő online weboldalon keresztül nyújthat be panaszt: http://ec.europa.eu/odr
7.7. A békéltető testületi üléseken a szolgáltató köteles együttműködni. Ezzel összefüggésben megküldi válaszát a Békéltető Testületnek, és biztosítja a megállapodásra jogosult személy részvételét a meghallgatáson. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara körzetében van bejegyezve, a társaság együttműködési kötelezettsége kibővül, és lehetőséget kínál a fogyasztó igényei szerint írásbeli megállapodás megkötésére.

8. A megvásárolható termékek köre

8.1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékeknél feltüntetett árak forintban értendők, tartalmazzák a jogszabályban előírt áfát, de nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Nincs további csomagolási díj.
8.2. Akciós ár bevezetése esetén a szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja a felhasználót az akcióról és annak pontos időtartamáról.
8.3. Ha a szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül közzétételre a webáruház felületén, különös tekintettel a nyilvánvalóan hibás árakra, pl. "0" Ft-os vagy "1" Ft-os áron, amely eltérő a termék ismert, általánosan elfogadott vagy becsült árából jelentősen, valószínűleg rendszerhiba miatt a szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a megfelelő áron történő kiszállítást annak tudatában, hogy vásárló elállhat vásárlási szándékától. 8.4. Helytelen ár esetén jelentős aránytalanság áll fenn a termék tényleges és feltüntetett ára között, amit az átlagfogyasztónak azonnal érzékelnie kell. A szerződés a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) értelmében a felek kölcsönös és egyhangú akaratnyilvánításával jön létre. Ha a felek nem tudnak megegyezni a szerződés feltételeiben, azaz nincs a felek akaratát kölcsönösen és egyhangúan kifejező nyilatkozat, akkor nem beszélhetünk érvényesen megkötött szerződésről, amelyből jogok és kötelezettségek származnának. Ez alapján a hibás / hibás árra visszaigazolt megrendelés érvénytelen szerződésnek minősül.

9. Elállási jog

A fogyasztói és vállalkozási szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 4. § (1) bekezdése alapján a fogyasztót elállási jog illeti meg a távollét és az üzlethelyiségen kívül kötött szerződések esetén. Az elállási jog csak a fogyasztót - a szakmáján, foglalkozásán vagy vállalkozásán kívül eljáró természetes személyt - illeti meg, aki árut vásárol, rendel, kap, használ, használ, és az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban: fogyasztó "). Trmék adásvételére irányuló szerződés esetén a fogyasztónak joga van indoklás nélkül elállni a szerződéstől attól számított tizennégy (14) napon belül, hogy azt saját maga vagy harmadik személy átvette. a szállítótól eltérő fél. A fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja között is jogosult elállási jogát gyakorolni. Fontos hangsúlyozni, hogy elállás esetén a fogyasztót terheli a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges felhasználást meghaladó használatból eredő értékcsökkenés.

10. Az elállási jog gyakorlásának rendje

10.1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékáról 14 napon belül egyértelmű írásbeli nyilatkozatot kell küldenie a szolgáltatónak, vagy az adatlap megküldésével csatolva küldeni.
10.2. Töltse le az elállási nyilatkozatot.
10.3. a szolgáltató a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételét haladéktalanul e-mailben visszaigazolja. A szolgáltató figyelmezteti a fogyasztót a levél elküldésére ajánlott, így a szállítási dátum megbízhatóan igazolható! A fogyasztó a szerződéstől való elállás esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni az alábbi átvételi pont címére. A visszaküldést határidőn belül teljesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó e határidő lejárta előtt elküldi a terméket. 1
0.4. A vevő szerződéstől való elállási joga a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján különösen: a, olyan előre gyártott termék esetén, amelyet a vásárló utasítására vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amely egyértelműen az ügyfélhez lett igazítva; b, olyan zárt termék esetén, amely egészségügyi vagy higiéniai okokból (elektromos fogkefe, epilátor, borotva, orr, fül, szakáll, haj, hajnyíró, fodrász stb.) a kiszállítást követően nem küldhető vissza; c) lezárt hang- vagy képfelvétel, valamint a számítógépes szoftver másolatának adásvétele tekintetében, ha a vásárló a csomagolást a kiszállítást követően felbontotta. Az elállási jog gyakorlása esetén a Szolgáltató a fent megjelölt Átvételi pontot határozza meg a termékek visszaküldésének helyeként. A fogyasztó az elállási jog gyakorlása során köteles a megvásárolt terméket az átvétel helyére visszaküldeni.
10.5. A termék visszaküldésének költsége a fogyasztót terheli, kivéve, ha a szolgáltató vállalja ezen költségek viselését. A fogyasztó kérésére a szolgáltató biztosítja a visszaküldést, de a szolgáltató által szervezett visszaküldési költség a fogyasztót terheli, ebben az esetben a szolgáltató a visszaküldési költséget nem, csak a fogyasztót terheli. A szolgáltató ügyfélszolgálata a fogyasztó kérelmét írásban elfogadja.
10.6. Az átvételkor visszaküldött csomagot a szolgáltató nem tudja átvenni. A választással összefüggésben a termék fogyasztóhoz történő visszajuttatásának költségén kívül további költség nem merül fel.
10.7. Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldi a Fogyasztó által fizetett valamennyi ellenértéket, beleértve a szállítási költséget is (kiszállításért fizetve), kivéve a többletköltségeket. felmerülő költségek. hogy a fogyasztó a szolgáltató által kínált legolcsóbb szabványos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott. A szolgáltató mindaddig jogosult a visszatérítést visszatartani, amíg a termék vissza nem érkezik, vagy a fogyasztó hitelt érdemlően bizonyítja, hogy azt visszaküldte és a csomagoláson belüli ár sértetlen: kettő közül a szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
10.8. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti tranzakció során alkalmazott fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárul. Ennek a visszatérítési módnak a használatával kapcsolatban a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
10.9. A fogyasztó csak akkor vonható felelősségre a termék megromlásáért, ha az a termék jellegének és tulajdonságainak megállapításához szükséges használaton túli használat következtében következett be!
10.10. A szolgáltató a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését követelheti.

11. Felelősség

11.1. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek közzétételre, de kizárólag tájékoztató jellegűek, az információk pontosságáért vagy teljességéért a szolgáltató nem vállal felelősséget.
11.2. A Szolgáltató kizár minden felelősséget a weboldal felhasználóinak magatartásáért. Az ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, mely esetben a szolgáltató teljeskörűen együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése érdekében.
11.3. A szolgáltatási oldalak tartalmazhatnak kapcsolódási pontokat (hivatkozásokat), amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. A szolgáltató nem vállal felelősséget ezen szolgáltatók adatvédelmi eljárásaiért és egyéb tevékenységeiért.
11.4. A szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni a weboldal használata során az ügyfelek rendelkezésére bocsátható tartalmat, továbbá jogosult, de nem köteles a tartalomban jogellenes tevékenységre utaló jeleket keresni a közzététel tekintetében.
11.5. Az internet globális jellegéből adódóan az ügyfél vállalja, hogy a weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok előírásai szerint jár el. Amennyiben a Weboldal használatával kapcsolatos bármely tevékenységet az Ügyfél államának jogszabályai nem engedélyezik, a használatért kizárólag az Ügyfél felelős.
11.6. Amennyiben az Ügyfél nem kívánt tartalmat észlel a Weboldalon, köteles haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót. Ha a szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést indokoltnak találja, jogosult az információt haladéktalanul törölni vagy módosítani.

12. Garancia a fogyóeszközökre Szállítási jótállás, termékgarancia és jótállási tájékoztató (45/2014 (II. 26.) Korm. rendelet 3. melléklete alapján) Milyen esetekben élhet fogyóeszközökre vonatkozó jótállási jogával? Vállalatok hibás teljesítése esetén. A céggel szemben a Ptk szabályai szerint garanciát igényelhet. Milyen garanciális jogai vannak? Választhat az alábbi kellékszavatossági igények mellett: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, ha az Ön által választott igény nem teljesíthető, vagy az Ön vállalkozása számára aránytalan többletköltséget jelentene más igényének kielégítéséhez képest. Ha Ön nem kért vagy nem kérhet kijavítást vagy kicserélést, kérhet ellenszolgáltatás arányos csökkentését, vagy a hibát más költségére kijavíthatja, illetve kijavíthatja, esetleg elállhat a szerződéstől. Ön áttérhet az egyik kiválasztott szállítási szavatossági jogáról egy másikra, de az átruházás költsége Önt terheli, kivéve, ha a Vállalat másként szavatol, vagy nem rendelkezik. Mi a garanciaigénylési határidő? A hibát annak felfedezését követően haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül jelentenie kell. Felhívom azonban a figyelmet arra, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési idő után szavatossági jogait már nem gyakorolhatja. Használt áruk esetében ez az időtartam nem haladhatja meg az egy évet. Ki igényelhet fogyóeszköz-garanciát? A kellékszavatosságot cégénél érvényesítheti. Melyek a szavatossági jogai gyakorlásának egyéb feltételei? Ha bizonyítja, hogy a terméket, szolgáltatást a hegesztok-bolt.hu nyújtotta, a szavatossági igénynek a teljesítéstől számított hat hónapon belüli hiba közlésén kívül nincs feltétele.
A teljesítéstől számított hat hónap elteltével azonban Önnek bizonyítania kell, hogy az Ön által azonosított hiba már a termék-garancia teljesítésének az időpontjában megvolt. Milyen esetekben gyakorolhatja termékszavatossági jogait? Az ingóság (termék) hibája esetén Ön saját belátása szerint gyakorolhatja az 1. pontban említett termékre vonatkozó jogát, illetve szavatosságát. Mik a termékszavatossági jogai? Termékpanaszként csak a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak? Hibás a termék, ha nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által meghatározott tulajdonságokkal. Mi a termékszavatossági igénylés határideje? A termékszavatosságot a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. Ezen időszak után elveszíti ezt a jogát. Kivel szemben és milyen egyéb feltételek mellett érvényesítheti termékszavatosságát? A termékszavatosságot csak az ingó vagyon gyártójától vagy forgalmazójától érvényesítheti. Termék panasz esetén Önnek bizonyítania kell a termék hibáját. Milyen esetekben mentesül a gyártó (forgalmazó) a termékszavatosság alól? A gyártó (forgalmazó) csak akkor mentesül a termékszavatosság alól, ha bizonyítja, hogy: A terméket nem üzleti tevékenysége során gyártották vagy forgalmazták, vagy a hiba a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy - a termék hibája jogszabályi előírások vagy kötelező érvényű hatósági előírások alkalmazásából ered. A felmentés okát elegendő, ha a gyártó (forgalmazó) igazolja. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt a termékszavatosságot és a termékszavatosságot egyszerre nem érvényesítheti. Ha azonban termékszavatossága sikeresen érvényesül, a kicserélt termékre vagy a kijavított alkatrészre a jótállást érvényesítheti a gyártónál. Garancia Milyen esetekben élhet a fogyóeszközökre vonatkozó jótállási jogával? Hibás teljesítés esetén a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés alapján értékesített tárgyakra vonatkozó szavatossági és jótállási igények kezelésének eljárási szabályairól. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) Hegestok-bolt.hu. Garanciát vállalni köteles. Milyen garanciális jogai vannak és mennyi ideig? A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó új tartós cikkek esetén az eladó jótállási jegyet köteles csatolni. A jótállási idő egy év. Amennyiben a vásárolt termék megfelel a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján és az éves kötelező jótállás ideje alatt a vásárolt termék hibás, a fogyasztó az eladóval szemben a szavatossági igényekkel azonos igényeket érvényesíthet. Lehetőségünk van tehát az előző pontban megjelölt sorrendben kijavítást, kicserélést, árleszállítást, illetve a szerződéstől való elállást kérni. Amennyiben a megvásárolt termékre kötelező jótállás vonatkozik, a szavatossági jogok és a jótállásból eredő jogok egyidejűleg érvényesíthetők. Mikor mentesül a cég a szavatossági kötelezettsége alól? A cég csak akkor mentesül a szavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt a kellékszavatossági és a kellékszavatossági igényt, illetve a termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesítheti, ellenkező esetben a jótállásból eredő jogok az 1. pontokban foglalt jogoktól függetlenül megilletik, ill. 2.