Panaszok

Minden panaszra kiváló megközelítést kínálunk!

Ha olyan probléma merül fel, amelyet nem lehet megoldani egy új alkatrész elküldésével, és a gépet a gyártóhoz kell szállítani javításra, mi álljuk a szállítási költséget - ezt az extra standardot egyetlen más üzlet sem kínálja.

Nem szeretnénk, ha a vásárlónak, aki a webáruházunkban történő vásárlással bízik bennünk, panasz esetén bármilyen költsége lenne.

Azok az ügyfelek, akik a szokásosnál magasabb kedvezményt kaptak, pl. a mennyiség vagy a legalacsonyabb árgarancia stb. miatt, nem jogosultak erre a szolgáltatásra / azok az ügyfelek, akik a szokásos 2%-os előlegkedvezménnyel rendelkeznek, természetesen jogosultak erre a szolgáltatásra /.

Ez nem vonatkozik a Szlovákiába irányuló küldeményekre.

Komoly megközelítés - értékeljük ügyfeleinket

Aggódsz a távolsági követelések miatt? Nálunk nem kell. Az egyes márkák hivatalos márkakereskedői vagyunk, és jogosultak vagyunk a kárigényeik kezelésére. Ha mégis panasz merül fel, igyekszünk megoldani azt, hogy Önnek, ügyfeleinknek a lehető legkevesebb gondja legyen. A követelések gyors, rövid időn belüli kezelését kínáljuk. A legtöbb esetben megpróbáljuk a reklamációkat úgy megoldani, hogy új alkatrészt küldünk Önnek anélkül, hogy a hibás alkatrészt el kellene küldenie hozzánk.

Ehhez elegendő egy fényképet csatolni a kárról vagy a hibáról, és e-mailben megírni ezt az igényt. Ez természetesen nem lehetséges az esetek 100%-ában, mivel egyes gyártók látni akarják az árut, de a legtöbb esetben elegendő egy fénykép és egy e-mailben küldött írásbeli reklamáció. Ezt szolgáltatásnak tekintjük, hogy Ön teljes mértékben elégedett legyen a szolgáltatásunkkal.

Ön regisztrált nálunk? Ha igen, akkor az ügyféladminisztráción keresztül töltheti ki az igénylőlapot, ahol a megrendelésében szereplő mezők előre kitöltésre kerülnek.

A visszárus és reklamációs csomagok visszaküldési címe: Expandeco Kft - svarecky-obchod, Tatai u. 95, 1142 Budapest, HU.
Megjegyzés: Tatai Kft Irodaház a Vasúttörténeti Múzeum mellett.

Panaszkezelési űrlap


Nem kérem a SZERVIS PLUSZ szolgáltatást

Amennyiben a panaszolt áru rendelkezik a Plusz Szerviz szolgáltatással, töltse ki az alábbi mezőket:
Az áru átvételének a címe
A megjelölt mezők * kötelezők