MaxiDiag FR704 vezérlőegységekkel való kommunikációra szolgáló eszköz

Azúj generációs digitális elektronikus készüléket úgy tervezték, hogy leolvassa és törölje a hibakódokat, valamint kommunikáljon az OBD II/EOBD II-vel felszerelt európai, ázsiai és amerikai járművek motorjával, automata sebességváltójával, ABS-ével és légzsákvezérlő egységével.

A szoftver kifejezetten a legtöbb francia autómárkához készült:

Renault (gyártási év 1996-2007)

Peugeot (gyártási év 2000-2007)

Citroen (1996-2005)

Könnyen használható, köszönhetően az áttekinthető menünek és a nagyméretű, háttérvilágítással ellátott, kontrasztbeállítással ellátottkijelzőnek (60x40 mm). Nem igényel külön számítógéphez való csatlakozást, önállóan működik. A MaxiDiag FR704 működik SAE-J 1850 PWM (Ford), SAE-J 1850 VPW (General Motors), ISO 9141-2/14230 és KWP 2000/ISO 14230-4 (európai és ázsiai autók és a legtöbb Chrysler autó), CAN/ISO 15765-4 (minden márka újabb autója). Támogatja mind a 9 OBD II vizsgálati módot.

A készülék alkalmazási köre nagyon széles, nem korlátozódik a francia autókra, hanem az 1996 után gyártott európai, japán, koreai és számos amerikai márka legtöbb személygépkocsijára is kiterjed ( pl. Skoda, Volkswagen, Audi, SEAT, Mercedes-Benz, Maybach, Chrysler, Dodge, Opel, Chevrolet, Jeep, Ford, Jaguar, Land Rover, Porsche, BMW, Mini, Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Volvo, Saab, Smart, General Motors, Toyota, Lexus, Mitsubishi, Nissan, Honda, Mazda, Suzuki, Subaru, Daihatsu, Hyundai, Kia, SsangYong, Lada stb.).

Elsősorban a következő funkciókat kínálja :

- Hibaelhárítás a motorvezérlő egységek, automata sebességváltók, ABS és légzsákok memóriájában lévő hibakódokkal kapcsolatban.

- Könnyedén meghatározza a "Check Engine Light (MIL-Malfunction Indicator Light)" okát, ez az emissziós lámpa világításával (vagy nem kialvásával) jelzi, hogy a vezérlőegységben a jármű emissziójával kapcsolatos hiba van, vagy hiba van a MIL kábelezésében, vagy a motorvezérlő egység vészhelyzeti üzemmódban van, stb.

- A hibamemóriában tárolt szabványos hibakódok (P0, P2, P3 és U0) és a járműgyártó-specifikus hibakódok (P1, P3 és U1) kiolvasása, a vezérlőegység hibamemóriájából történő kivonatolás alapvető diagnosztikai funkció, amelyet természetesen a műszer egyéb funkciói is kiegészítenek.

- A "Motorellenőrző lámpa (MIL)" kioltása, a diagnosztikai hibakód (DTC) törlése és a monitor visszaállítása.

- A DTC-definíciók megjelenítése, azaz nemcsak maga a kód, hanem annak szóbeli leírása is.

- Megjeleníti a freeze frame adatokat, azaz a hiba időpontjában a memóriában rögzített (MIL aktiválva) adatok (motorfordulatszám, hőmérséklet stb.) sorozatát, amely fontos a későbbi hibaértékeléshez, pl. különösen a szórványos hibáknál stb.

- I/M-készültségi állapotok megtekintése (I/M-ellenőrzés/karbantartás), azaz elvileg annak megállapítása, hogy az alrendszer készen áll-e a kibocsátási vizsgálatra, vagy az egyes kibocsátási szempontból fontos alkatrészek állapota, amelyeket az OBD II rendszer folyamatosan (gyújtás kihagyás, üzemanyagrendszer ...) vagy csak bizonyos feltételek mellett (kipufogógáz-visszavezetés, lambdaszonda fűtése, lambdaszonda, légkondicionáló, másodlagos levegőbeömlő, üzemanyagtartály szellőztetése, katalizátor ...) felügyel.

- A vezérlőegység által a hozzá csatlakoztatott összes érzékelőn keresztül rögzített működési értékek (pl. motor) aktuális (élő) leolvasásainak megjelenítése, az értékek dinamikusan változnak az aktuális állapotnak megfelelően.

- A lambda-érzékelők aktuális adatainak megjelenítése.

- Az adatok grafikus megjelenítése (1996-os és újabb autók), különösen érdekes diagnosztikai szempontból a gyorsan változó és kiértékelendő paraméterek esetében.

- Az aktuális szenzoradatok olvasása, tárolása és lejátszása.

- Aktuátorok tesztelése (az aktuátorok funkcionalitásának különböző változatai egy adott vezérlőegységhez az adott rendszernek megfelelően).

- A jármű adatainak tárolása az akkumulátor memóriájában későbbi megtekintés és elemzés céljából.

- Modulalapú teszt elvégzése.

- A járműinformációk betöltése (járműazonosító szám-VIN-járműazonosító szám, CID-kalibrációs azonosító, kalibrációs ellenőrző szám-CVN-kalibrációs ellenőrző szám).

- Támogatja a CAN (Controller Area Network) és az összes többi állami OBD II protokollt.

- Keresés az OBD II hibakód adatbázisban.

- Szoftverfrissítés az interneten keresztül.

- Adatnyomtatás nyomtatón keresztül, ez a funkció lehetővé teszi a műszer által rögzített összes adat vagy egyedi jelentések nyomtatását.

Tartalmazza a következőket:

Cseh nyelvű használati útmutató

CD (hibakód-kereső szoftver)

az OBDII/OEBD hibakódok átfogó listája a hiba leírásával együtt cseh nyelven

OBDII csatlakozókábel

USB-kábel

hosszabbító kábel

nejlon tároló tok

Műszaki paraméterek:

Kijelző: 128x64 képpont kontrasztbeállítással

Működési hőmérséklet: 0°C és 60°C között

Tárolási hőmérséklet: -20°C és 70°C között

Tápellátás: 8,0 V-18,0 V (külső járműakkumulátor), 4x1,5 V-os akkumulátor (belső)

Méretek: 210x99x38 mm

súly: 500 g